fredag 29 maj 2009

Privjet, iisus ljobit tebja!

Okej, jag är glad :) Överdriver lätt i mitt lilla huvud så fort det är någonting, och just denna gång drog jag förhastade slutsatser. Så därför är jag LYCKLIG nu när jag fått bevis på att det inte var som jag trodde... Vart i Bethel och pluggar lite Ryska tillsammans med gänget som ska till Lettland i sommar, vi satt ute på gräsmattan i solen och sjöng kristna sånger på ryska och Carl plinka lite på gitarren till :) Myyysigt! Men var inte kvar på ungdomssamlingen utan åkte hem för att göra mamma lite sällskap eftersom pappa jobbar. Så var faktiskt duktig och gick ut och sprang när jag kom hem också. Det kändes bra och är nöjd nu efteråt, och så klart så skulle jag klämma i mig en hel burk vita bönor i tomatsås sen på kvällen bara för att jag tränat så duktigt :S Känns inte så bra, att jag inte kan veta vad nog eller lagom är... Aja, får ut och springa på söndag igen för imorgon hinner jag inte eftersom jag ska vara i Borlänge hela dagen. Mammas kör ska ha konsert på Maxim och jag ska spela en liten snutt på en av låtarna. Så ska nog gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp kl 8 imorgon... Och har lovat att ringa till Thailand imorgon också :) Så får göra det innan vi drar iväg eftersom telefonkortet räcker längre om man ringer från en vanlig telefon istället för från mobilen.

Nej, nu ska jag krypa i säng!
God Natt

I keep your picture

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar