måndag 11 maj 2009

Hemmadag

Inga lektioner idag, skönt!
Men har grymt mycket att göra i alla fall...
Stressad och kan inte ta itu med det :(
och så ska jag till Djurås kl 3 på spellektion,
kul men tar tid...

Sitter nu vid datan, har redan tröttnat trots att den bara funkat i knappt en helg nu. Försöker hitta fakta om media:
  • Vilka styr och äger media? TV, radio, internet, press, public serviceuppdrag,
  • Hur finansieras dem?
  • Målgrupper, presstöd?
  • Vilken politisk ståndpunkt har olika tidningar?

Kul? Nej det kan jag tala om att det inte är... Och det här är ändå det minsta arbete jag har nu, förutom engelska talet som jag också borde börja på. Och så har jag ytterligare en uppsats om media, propaganda - reklam. Plus ett stort arbete om miljö i naturkunskapen... suck!

Någon som känner för att komma hit och hjälpa mig lite?
Jag kan bjuda på te och digestivekex... (a)

Måste fortsätta nu :(

Until you lose the one you wanted

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar