onsdag 20 maj 2009

Hemma igen

Vaknade och det regnade! Lite deprimerande men jag lade mig i ett varmt bad, läste en bra bok och halvsov ett tag. Det var skönt och välbehövligt! Sedan när jag skulle till bussen vid halv 10 så sken solen och det var halvt sommarvärme om man stod i lä :) Vårkännslorna börjar komma tillbaka trots att allt annat är sjukt stressigt för tillfället...

Var hos farmor innan skolan också och fick lite massage, så skönt... Och det behövdes har så ont i axlarna jämt :( ajajaj!
Sen så åkte jag med farmor till Falun eftersom hon ändå skulle
dit så slapp sitta och sega själv på en buss i över 1 timme.

Även pratat med Tume idag :) Blir dyrt men aja... Och måste
säga att jag faktiskt förstod nästan allt han sa idag *stolt* ^^
It's getting better...

Snart muntlig redovisning på spanskan... Så sjukt nervös!!! Tycker det är hemskt nog att ha muntligt på svenska, och nu ska jag stå där själv och babbla på spanska i 2 minuter :S Men ska prata om våran Thailandsresa så det blir nog bra, vet ju nästan vad jag ska säga i alla fall ^^

Norgeresan var så kul! Kommer förhoppningsvis lite bilder och några rader om vad vi gjorde senare någon gång. Men orkar inte ta itu med det nu :p

Äntligen sol och varmt igen!

Every night we fell in love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar