tisdag 26 maj 2009

Sol <3

Hemma hela dagen eftersom min enda lektion idag var handledning i naturkunskap och jag och Emma blev klara med arbetet igår så behöver inte in till Falun idag :) Så medveten om att jag har all tid i världen idag är jag inte ens stressad eftersom jag fick förlängd tid till samhällskunskaps rapporten och annars är det mest "småsaker" jag har att göra...

Vaknade upp till en härlig dag, solen skiner och jag kan vara hemma hela dagen! Livet leker och snart är det sommarlov!!!

Du säger så mycket men vad är sant?
Vad menar du med allt?
Du börjar förvirra mig,
och vet inte riktigt vad jag tycker och vill...
Är det så här det ska vara?
Är det så här det kommer vara?
Förvirrad "/

Ut i solen :)

For chance to be with you I'd gladly risk it all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar