lördag 9 maj 2009

Trötter

Äntligen är datorn igång igen :)
Över 3 veckor utan dator har vart hmm, lärorikt.
Kommit på att allt inte kretsar kring datorn, det har nästan varit som "avgiftning". Men skönt att den är igång igen eftersom jag ligger lite efter i skolan för tillfället ^^

Överlycklig igår när jag kom på att jag inte behövde gå upp tidigt idag utan fick sova hur länge jag ville (mamma åkte tidigt i morse så hon kunde inte väcka mig). Men såklart ringer mobilen halv 7 och när man sedan lyckats somna om igen så får man ett sms... När jag sedan vaknar runt halv 11 så ser jag att jag har 4 missade samtal... ;) Tror jag ska förklara tidsskillnaden mellan Thailand och Sverige lite mer ingående nästa gång vi pratar, ha ha X)

Ska ut och hoppa studsmatta med brorsan nu,
hade tydligen lovat det...

This just can't be summer love you'll see

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar