söndag 10 maj 2009

I lose control

Vart i Borlänge hela dagen med orkestern.
Kul, men jobbigt! Gick upp 20 över 7 en söndag o.O
Så är helt slut nu..!

Allt rasar samman, orkar inte... Vill kunna prata med mamma men hon bara babblar på om skolan och märker inte hur slut jag är. Inte kul att gråta sig till söms och känna sig helt borta "/ Vet att allt löser sig tillslut men det är bara det att allt händer på en och samma gång. Det händer saker, jag får veta mycket jag aldrig ens skulle kunna drömma om hände och det krävs saker av mig samtidigt som jag ligger efter i skolan... *suckar*

En blick och jag är fast
Jag faller i djupet av dina ögon
Jag har inte en chans
Snälla släpp ut mig igen
Det är inte kul längre

Ska göra en stor kopp te nu :)
Och sen är det ju VM final i hockey ikväll,
det får man inte missa (Kanada - Ryssland).

Jag kanske aldrig mer får se dig

1 kommentar:

  1. Hej gumman, jag hoppas att du mår bra (med tanke på inlägget).. Finns här om du behöver snacka, föräldrar kan vara skit ibland.. Hoppas du har det bra i alla fall! Puss Nelly.

    SvaraRadera