måndag 1 juni 2009

Sunshine

Måndag, är nu inne på "sista" skolveckan. Det känns så sjukt skönt! Har ganska mycket arbeten kvar men fick reda på att jag inte har några lektioner imorgon så kan ligga ute i solen hela dagen och plugga. Det kanske inte blir lika plågsamt då ^^

Lördag:
Var i Borlänge hela dagen. Kändes lite plågsamt eftersom solen gassade utanför och jag skulle sitta inne på Maxim hela dagen. Men 2 timmar mitt på dagen då vi hade lunch åkte jag och mamma ut till Gammelgården och satt där i solen och käkade vår hemgjorda pastasallad med tonfisk :) Kan det bli mycket bättre? Det gick bra att spela också men fick endast spela på första konserten eftersom altstämman sjöng fel när de hörde flöjten ^^ Kanske de ska träna lite mer nästa gång? ;) Kom hem vid 9 tiden och bänkade mig då framför TV:n för att se slutet av Robinson finalen (dock van heeelt fel person). Hade helst sett Anna och Jarmo i final, okej Jarmo var i final men visste ju redan innan röstningen var klar vem av dem som skulle vinna...

Söndag:
Låg ute i solen från kl 12 - 5 så har fått lite färg, kanske en lite väl röd touch på det hela men, men ;) Det övergår till brunt efter ett tag! Men har ju bara färg på framsidan nu, ser lite kul ut men får väl ligga och pressa i solen imorgon så ryggen får lite mer färg :) Hann även läsa en HEL sliskig roman där ute i värmen, livet är inte helt dumt. Sedan på eftermiddagen/kvällen fick jag ju lov att göra klart gymparapporten men det gick seeegt. Var faktiskt duktig och gick ut och sprang en lång vända vid 9 tiden. Sprang i lite mer än 1 timme varav minst halva tiden sprang jag i uppförsbacke (!) Tror jag överträffade mig själv där ^^ Och har inte ens mycket träningsvärk idag, känner mig sjukt nöjd!

Hade gett mig sjutton på att jag skulle prata med mamma i helgen men det blev det så klart inget av... Ska dit idag så får se hur det går. Nästa vecka vet jag förhoppningsvis och hoppas på att det inte är något så jag måste prata med mamma. Det är svårt nog ändå... Men är det något så är det och då får jag fan skylla mig själv, tror inte mycket värme och lite mat är så bra för mig och mitt omdöme ;) Gjort är gjort... Och ångrar det inte!

Ska leta reda på min samhällskunskaps lärare nu så jag hinner få lite respons på mitt arbete till imorgon :)

Oh I'm happy! <3

Forever you'll stay in my heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar