lördag 23 maj 2009

Träningsvärk

Sitter då här med plugg igen, förvånad? Inte jag heller...

Kom hem typ halv 1 inatt, alla andra åkte också då så fick lov att cykla hem :p Tror jag var halvt övertrött hela kvällen för allt var lite flummigt ^^ Så när jag kom hem kunde jag ju inte sova så gjorde en nattmacka, tog ett glas rött, hämta bärbara datorn och en osedd film och gick ut på altanen och satte mig och kollade på film :) Det var så mysigt! Kollade på "The whole ten yards" en mycket konstig film måste jag säga... När filmen var slut var klockan runt 3 så gick upp och la mig, och kunde faktiskt somna!

Tankarna snurrar, blir tokig. Vet inte vad jag vill, ena gången vill jag så och andra så... Tänker på framtiden och allt blir fel. Vill så mycket, resa, upptäcka, leva livet osv. samtidigt som jag vill skaffa familj, ha ett arbete jag trivs med och leva så som jag fantiserar om i mitt lilla huvud och jag kan inte för allt i världen få ihop dessa delar i mitt huvud. Det går bara inte!!! Gaaah blir galen på allt... Vill så mycket med mitt liv men känns som om tiden inte räcker till och att inte alla "delar" ryms i famtiden. Men okej, ingenting blir bättre av att klaga och sitta och vänta på att framtidenska komma. Vet att man ska ta till vara på varje dag, varje litet ögonblick men det är svårt.

Men lever bara en gång så gör så mycket
som möjligt av din tid här på Jorden!
Och det ska komma från mig...

Ska ut och springa, vet att jag sa att jag inte skulle ut idag (har ju klippt gräs i 1 timme redan) men det är så skönt efteråt. Annars sitter jag bara här hela dagen och halvpluggar samtidigt som jag skriver här och kollar runt lite på Internet. Sen så tänkte jag att min träningsvärk kanske blir bättre om jag rör på mig lite, har så sjukt ont i hela låren. Varje steg i trappan är en plåga och ryggen är fortfarande öm :( Och så är det ju lördag så måste träna så jag kan äta med gott samvete senare ikväll ^^

Springa, springa, springa..!

Baby you know that I miss you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar