fredag 22 maj 2009

Aj!

Fy fasen! Ska aldrig springa igen...
Tyckte det var så fint väder och jag kände mig så pigg i början att jag bestämde mig för att springa en längre runda men efter ett tag insåg jag att det inte funkade, att det var lite långt nu när jag inte tränat så mycket. Men nej då, har jag bestämt mig så har jag och jag kämpade på. Så klart var det motvind hela vägen hem sedan och upptäckte efter ett tag att jag nog ätit lite för lite för att springa (en banan och en macka). Men runt kom jag efter ett bra tag (55 minuter) och insåg när jag kom hem att rundan "bara" var 8 km... Okej, inte dåligt på något vis att springa 8 km men på min tid "/ Aja, blir väl bättre med tiden om jag nu törs ut och springa igen ^^ Sitter nu här med läxorna igen, bara det att jag nu även har träningsvärk i hela förbaskade kroppen och sjukt ont i ryggen...

Blir Bethel ikväll, inte vart där på länge så ska bli kul :)
Men inte jätte pepp på att sitta och spela spel halva kvällen...
Får se vad man kan hitta på annars då!

So I can ask myself really what is goin' wrong

1 kommentar:

  1. Det är farligt att springa! Man kan ju få träningsvärk! och inte nog med det, man kan få bra kondition oxå =P

    SvaraRadera