torsdag 28 maj 2009

Skolk!!!

Skippa engelskan idag, orkade inte gå. Så sitter nu hemma och förbereder mitt spanska tal jag ska ha i eftermiddag. Känns sjukt dåligt, spelar ingen roll hur mycket jag tränar jag glömmer ändå allt när jag kommer in på lektionen och nerverna tar över... Hatar verkligen muntliga saker, spelar ingen roll i vilket ämne eller på vilket språk, allt är lika hemskt :(

Funderar på att dra iväg ett samtal till Thailand innan jag går till bussen, inte pratat på några dagar och måste ju använda telefonkortet nu när jag har ett :) Bara lite jobbigt att prata när pappa är hemma ^^ Får sätta på musik så han inte hör något...

Hittat en grymt bra låt:
Kanye West - Love Lockdown

Ska nog käka lite frukost nu :)

Allt som har en bra början har ett bra slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar