tisdag 12 maj 2009

FAN

Nu ska jag ta och klaga igen för det är det enda min hjärna kan göra för tillfället!

Jag har nu 2 arbeten i samhällskunskapen om media, ett engelska tal som ska vara klart imorgon och jag har inte ens börjat, om en vecka så måste jag ha renskrivit min gymparapport och den ligger för tillfället på ett G+ och jag måste upp på ett MVG... Sen så måste jag göra ett stort arbete inom miljö på naturkunskapen men det gör jag som tur är tillsammans med Emma så förhoppningsvis blir det gjort i alla fall.

Sen kan jag typ inte sova längre heller, så fort jag lägger mig kommer alla tankar fram. Brukar skjuta på det så länge som möjligt men tillslut så måste man ju lägga sig :S

Just nu vill jag bara, ja jag vet inte vad...
Försvinna ett tag kanske.
Eller egentligen vet jag vad jag vill,
men det kommer aldrig att inträffa!

Fan också!!!

They don't know what we been through

1 kommentar: