fredag 22 maj 2009

Onödigt inlägg

Tråkig och seg dag, och då blir det så här. Sitter ju för sjutton och skriver på mitt 3 inlägg för dagen trots att jag inte har något att skriva ^^ Men kände att jag behövde göra något. Kvällen närmar sig och mina tankar börjar driva iväg, men ikväll ska jag i alla fall sova innan kl 4 eller får väl se när man kommer hem från Bethel. Ibland jobbigt att umgås med folk men tänker på annat då, det blir lättare och tårarna kan inte krypa fram lika lätt. Inte klaga som jag så ofta sagt, har ju ett grymt bra liv, en familj som älskar mig, underbara kompisar och en tro. Allt är bra det är bara det att jag inte alltid fattar det, har så lätt att förstora upp alla mina småproblem och vara egoistisk... Inte bra!

Ska cykla till Bethel nu när regnet gjort ett litet uppehåll :)
Vill inte bli blöööt...

No more wastin time, you cant wait for life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar