onsdag 6 maj 2009

Hungrig

Sitter ensam i basgruppsrummet och pluggar spanska :S
Alla andra är och äter lunch men hade inte tid att följa med...
Får väl käka när jag kommer hem ikväll vid 5 tiden, auwa!

Skulle ha gjort spanskan förra veckan, men blev inte riktigt så. Försökte göra klart den igår efter att jag lagt brorsan men var för trött och huvudet dunkade så gav upp vid 11 tiden... Bara att bita i det sura äpplet och göra det nu istället "/

Är inne i en sådan här dyster period igen, allt är drygt och allmänt jobbigt. Och igår kväll var jag ensam hemma med brorsan så när jag lagt honom och allt blev tyst, lugnt och ensamt hade jag nästan lust att börja grina. Vet inte vad det är... Har väl hänt lite mycket på senaste tiden bara :( De brukar lösa sig så småningom, men just nu känns allt botten!!!

Fick hem datorn igår också :)
Så Marko ska "installera" den idag eller på fredag.
Lycklig! I alla fall för det ;)

Men måste ta itu med Spanskan nu,
och ignorera min hungriga, kurrande mage...

Together forever however just you and me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar