fredag 22 maj 2009

En fredag i mitt liv

Plugg, så sjukt trött på det nu!
Men bara att bita ihop, knappt 3 veckor kvar nu sen är det lov :)

Är så trött just nu, lade mig nog vid 2 tiden och kunde verkligen inte somna... Tankarna snurrade runt och tårarna kom som de så ofta gör nu för tiden. Allt blir värre på kvällarna och nätterna, allt snurrar och ensamheten tynger... Men tillslut satte jag på TV:n i alla fall för att få tankarna på något annat och tror jag somnade vid 4 halv 5 sedan, och kvart i 10 kommer en glad lillebror in och väcker en (suck). Tog en banan, en stor kopp te och gick sedan upp till datorn för att plugga och här sitter jag fortfarande. Ska nog snart ut och springa i alla fall men vill inte egentligen... Det tar emot som vanligt men idag skiner solen nästan så slipper springa i regn som igår. Har även pratat med Tume lite idag :) Allt är så konstigt, vi träffades typ en halv vecka och vi har hållt kontakten i nästan 3 månader nu (!) Saknar honom vilket jag inte kan bli klok på, känner han ju inte ens och ändå drar och sliter känslorna innuti. Det är jobbigt, vet ju att vi aldrig kommer träffas igen så varför ens hålla kontakten? Kommer kanske en tid då jag kan se och förstå men just nu är mina tankar och känslor fångade i en bubbla som inte vill spricka...

Ska springa nu, usch!
Ha det bra <3

Boy we've had a real good time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar