lördag 23 maj 2009

Ensamhet

Nyss sett på Fantomen på operan, som gick på SVT 2. Okej missade första halvtimmen men den var bra ändå, speciell men bra. Det var en sådan film som man bara kan sitta och titta på utan att tänka för mycket eftersom man ändå inte kommer att förstå allt... Och musiken var underbar, älskade den... Måste nog se hela filmen någon gång snart också!

Nu är det åter kväll och jag vill inte sova. Ensamheten börjar krypa närmare och kylan kommer som en vind. Måste sova, vänder upp och ner på allt annars men jag vill inte. Vet att det slutar med att jag ligger och begrundar mitt liv, alla detaljer, med tårar rinnande nedför mina kinder. Är så trött på det nu...

Regndropparna faller i takt med tårarna längs min kind
Jag saknar dig och längtar efter din beröring
Du fick mig att känna mig speciell
Älskad på ett sätt jag aldrig blivit förut
Ser en fågel flyga mot horisonten lycklig och fri
Tänk om det ändå vore jag...

Ska nog lägga mig och se på TV nu tills jag blir riktigt trött så jag slipper alla dumma tankar som kommer fram på natten...

Come closer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar