fredag 8 maj 2009

Chokladbollar

Nyss haft dubbellektion i Spanska, en bra början på en fredag ^^
Ne men det var helt okej, satt mest för mig själv och jobbade lite...

Ska snart åka hem då, helg <3 Och på måndag har jag inge lektioner så nu blir det långhelg och Marko ska fixa datan idag också :)
Lycklig!

Trevligt hos Terre igår också <3
Kul att träffa folket igen och mycket gott att äta fanns det!

Kom hem igår vid 4, åt lunch sedan cyklade med brorsan till Sjönnebys eftersom han skulle spela trummor där. Tänkte kolla om Josef var hemma och säga hej och visst var han hemma :) Så vi gjorde en dubbelsats chokladbollar, en kanna te och så satte vi oss och kolla på hockey (Kanada - Vitryssland). Sen skulle man ju till Terre kl 7. Jag och brorsan cyklade hem typ 20 i 7 i storm, ösregn och åska... Kul... Kom hem, slog in paketen och så fick jag faktiskt skjuts av mamma till Terre, eller jag körde men ändå. Och så klart hade jag glömt att gå upp till grannen tidigare på eftermiddagen (matar deras höns och tar in äggen + posten nu när dom är borta) så fick åka om där på vägen. Kom lite sent till Terre men men, fina gäster kommer alltid sent eller hur är det man brukar säga? ;)

Ne, färdig babblat om gårdagen nu.
Dags att springa till bussen i stället :)

Hate the control you have over my life and my feelings...

en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar