tisdag 2 juni 2009

Bye, bye skönhetssömn

Skit!!! Mina sömnproblem börjar komma tillbaka, eller kan somna men då måste jag verkligen vara så trött. Typ så trött att jag lika gärna skulle kunna somna stående... Men grejen är den att jag inte vill lägga mig, vill inte att det ska bli kväll. Då kommer alla tankar, alla problem, alla onödiga tårar. Förstorar upp allt där ensam i mörkret. Är rädd för ensamhet, vill inte vara själv. Vill ha någon där som förstår, som lyssnar och kan hålla om mig. Någon som kan bära alla mina tankar och "problem" så jag slipper dem ett tag. Vill ha någon där så allt inte är ensamt, vill ha någon som bara kan sitta där tyst och hålla om mig tills alla tårar är slut och huvudet är tomt. Vill ha DIG här!

all the memories, all your words.
it's all coming back in my dreams.
don't want to sleep anymore.
'cause everytime I wake up.
I'm crying,
crying for you.

Måste plugga! Hemma hela dagen och det har ju typ bara regnat. Tänkte att jag skulle få jätte mycket gjort då men har inte kunnat koncentrera mig. Allt snurrar runt där uppe, blir bara yr och illamående. Har inte gjort ett skit förutom lite naturkunskap som max skulle ha tagit 30 min om jag var koncentrerad och det har jag setat med i ca 6 timmar... Har ju så mycket annat att göra också, måste koncentrera mig. Bara 1 vecka kvar nu, fokusera. Tryck ner alla tankar och minnen i 1 vecka och du kan plocka fram dem igen senare och begrunda dem mer ingående då. Det handlar ju bara om ett så litet tag, men det går inte, de vill inte... Allt är DITT fel! Fatta :'(

Koncentration nu.
Vill ut och springa...
Rensa hjärnan lite, FAN!

And I'll remember the love that you gave me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar