söndag 7 juni 2009

Shopping

Är överlycklig!!! Kollade just min fc och såg att jag kommer få ett MVG i gympa! Helt crazzzy... Inte sett så ljust ut i den kursen på sistone men men, ingenting är omöjligt! :)

Haft en toppendag i övrigt också. Fick sovmorgon (not) med väckning vid 9 tiden. Tog cykeln till Bethel där jag skulle spela och Emma sjunga. Inte helt nöjd med allt, men Emma var suverän. Cyklade hem, åt super god soppa med hembakt bröd till och sedan drog jag och Mamma ut på shoppingrunda. Jag fick övningsköra till Falun där vi sedan tillbringade eftermiddagen. Hittade sjukt mycket fint som jag bara fick lov att köpa (inte vart på stan på jätte länge). Orkar inte skriva upp allt men det mesta införskaffades på H&M. När affärerna stängde vid 4 körde vi till Kupolen istället eftersom de hade öppet till kl 5 :) Där vart det lite mer shoppat och sedan avslutade vi med en glass på Donken. Lyckad dag! Jag och Mamma höll typ sams hela dagen också, inte dåligt. Sen när vi kommer hem så berättar Mamma att hon betalar allt jag köpt idag, snacka om att jag bokstavligt talat hoppade av glädje. Hon sa att jag förtjänat det (syfta antagligen på allt skolarbete). Men jag är glad eftersom min ekonomi inte legat på topp. Okej ganska mycket pengar för tillfället men med tanke på att jag "bara" får 500 i månaden så tar det ett tag att spara ihop semester pengar. Kommer behöva lite pengar i sommar och har inget sommar jobb... Men fyller år nästa vecka så hoppas på lite fick pengar inför sommarens alla evenemang :)

Nyss skrivit klart Media rapporten och skickat in, känns bra!

Ska ner och kolla lite på valvakan nu (om den inte redan är slut). Annars blir det väl att sova, fortfarande trött efter veckan som varit. Inte många av de nätterna som jag somnade innan ett tiden...

Imorgon är det måndag, lite nervös. Eller ganska mycket faktiskt... Hoppas dom inte ringer. Men ska även klippa mig, och det ska bli kul :) och dyrt... Blir även utvecklingssamtal med Mamma och Liselotte (överlever nog). Sen på eftermiddagen/kvällen har jag lovat att baka med Emma, men klassen ska göra något kul tillsammans innan lovet så ska se om jag kan prata mig till att vi kan baka en annan dag... Får dra på charmen och fram med hundögonen så fungerar det nog ^^

Lyssnar på musik, älskar det.
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan musik...

God Natt!

And I don’t care what they say

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar