torsdag 4 juni 2009

Frossardag

Haft engelska nationella muntliga idag, och det gick bättre än väntat! Även haft betygsprat och tror jag får ett VG i engelska :) Är sååå nöjd. Men har fortfarande mina 2 tal kvar... Aja, det klarar jag nästa vecka. Ska ha HLR idag, måste kunna instruera någon annan för att kunna få ett MVG i idrott som jag ta-mej-sjutton ska ha! Johan ska få se att jag kan... Inte käkat i skolan en trosdag på jätte länge. Så idag blev det först Broccolimedaljong med krämig potatisgratäng, sedan 3 (!) pannkakor med blåbärssylt och grädde, och sist men inte minst en kopp med varm choklad med grädde på :) *mums* Lite dåligt samvete, men det var ju sååå gott! Ska även ha betygsprat med Maria idag om min samhällskunskap, hoppas även på lite respons till min rapport om media. Känns som om jag behöver komplettera något mera för att få mitt "välförtjänta" MVG och måste då först göra klar rapporten. Det löser sig så småning om... Snart sommarlov och då kan jag samla krafter, sova, flumma runt och bara lata mig i solen och vila :) Längtar...

Nej, inget mer att skriva nu. Är fortfarande uppe på min lilla topp i humöret :) Så inget att klaga på för tillfället. Men ska nog sätta mig och läsa lite i boken jag hämtade idag, tror det är sjukt bra...

Oh why must i feel this way?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar