måndag 1 juni 2009

Händelserik eftermiddag

Slutade kl 10 men kom hem kvart i 4. Skulle ha ätit i skolan idag, trodde jag skulle dö av hunger... Kom till Djurås vid 1 (tåget var typ 15 min försenat). Var på ungdomsmottagningen (!) gick bra, får väl hoppas att det är bättre än förra gången i alla fall :S Aja, inget att göra något åt nu, får veta nästa vecka och hoppas bara på att dom inte ringer... Gör dom de blir jag så illa tvungen att prata med mamma och det har jag ingen lust med, har försökt i 3 månader och har jag inte lyckats på den tiden så lär jag inte lyckas klämma fram det nu och speciellt inte under press. 3 månader, inte sjukt vad tiden går fort! Sen efter det lilla besöket så satte jag mig i Djuråsskolan för att vänta på bussen i ca 1 timme. Träffade på en alltid lika glad Hassan och även lilla Lundgren. Sen satt jag inne på Olle Näs arbetsrum i ca 40 minuter och pratade. Saknar nästan Olles lektioner, i alla fall dem där allt var flumm och ingen ordning på någonting :) Vi pratade om allt möjligt så som skolan, livet, religion, framtiden, Thailand och så klart släkten eftersom han känner farfar och har haft pappa och hans syskon i skolan förut. Han berättade även lite om farmor och farfars skilsmässa, han berättade saker för mig om min släkt som jag inte visste om... Kändes lite konstigt. Hade spellektion halv 3 men hade inte flöjten med så fick spela på Gertruds :) Den är grymt mycket bättre, nyare och dyrare än min, så det var kul! Kom hem kvart i 4, åt thai mat (älska!!!) och åkte sedan till Esttjärn och träffade Terre, kul att ses igen! Vi badade, pratade lite och sedan åkte jag till Johnstons för att få hjälp med en engelska uppgift. Kan tillägga att det var sjukt kallt i sjön!!! Årets första dopp idag by the way.

Arg på pappa, att allt jämt ska vara mitt fel! Inte jag som bestämde att jag skulle bli så här, du skulle ha tänkt till lite innan... Inte komma och skylla allt på mig, inte jag som valt att finnas till!!! Det är faktiskt DITT "fel"... Att tårarna så lätt ska rinna över :(

Ont i armvecket efter blodprovet...
Aj :(

Ne, ska nog spela lite Sims nu så jag slipper tänka så mycket ^^

It's a little bit funny, this feeling inside

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar