fredag 5 juni 2009

Emma talar ut

Yo!
Hjälp! hur ska det här gå? Jag och Linda ska ut i skogen och sova skavfötter i en soffa. Det bådar inte gott! Eller jo det kommer bli super:) Då kan jag ligga och pilla linda i örat med min stor tå! IIIIiii skoj skoj. Alltså jag är inge vidare på att skriva här och ju mer jag tänker på hur dålig jag är så blir orden bara dåligare och dåligare. Men vad gör det? Det är ju inte min blogg, och som tur är har jag ingen blogg heller.

Jag tänkte göra en sak som jag gillat att göra och det är inte att simma utan att rimma!
Jag ska berätta om en underbar vän, det är någon som du kanske känn
Linda heter hon, men hon är inte speciellt from
Hon kan prata i timmar utan att jag fattar vad hon säger, men hon med bra med bilen väjer
Fint hon målar sina naglar, och hon följer sina egna lagar
Allt Linda gör är bara så sött, men hon äter inte kött
Linda hoppar, springer och flummar runt, det kan väl knappt vara sunt?
Ibland så pratar hon i telefon med någon från ett annat land, då brukar jag tugga sand
Det smakar inte så bra, inte alls som choklad:)
Något som även är gott är calippo glas, det kan både jag och Linda äta i stora lass
Något annat som är stort ät Lindas hjärta, och ibland brukar hon fjärta
Linda är en tjej som är jätte go, jag känner bara för att säga jo:)
Nu vill jag säga hejdå! hoppas du inte mig efter denna dåliga text vill slå:P

Kärlek till Linda<3

1 kommentar: