lördag 6 juni 2009

Sveriges Nationaldag

Trött, inte jätte mycket sova när man delar soffa med Emma. Blev lite trångt och eftersom jag sov ytterst så fanns det en stor risk att trilla ner. Gick väl och la mig runt 1 tiden i alla fall men sen så låg ju Nellie och Ellinor och pratade halva natten ^^ Vaknade kvart i 8, det var klarblå himmel och tänkte att det kanske skulle kunna bli en fin dag i alla fall. Men icke sa Nicke, vid 9 då vi gick ut för att äta frukost så började det regna så klart...

Kom hem vid 11-12 tiden, spolade upp ett bad (luktade inte så lite rök från brasan vi haft), åt en macka och cyklade till Stuggu vid halv 2 ungefär för att spela på Nationaldags firandet. Fick migrän, tutade lite med Windband i kylan och åkte sedan hem igen. Med världens huvudvärk, en kopp te och lite lunch sätter man sig vid datorn för att plugga vid 4 halv 5 tiden. Skriver klart mitt andra engelska "tal" om Skottland och drar sedan iväg till Johnstons för att få lite hjälp av Gunilla. Efter ca 1 timme i deras ute rum så är mina 2 "tal" typ, nästan felfria... Känns bra. Bara minst 1 arbete kvar nu innan sommaren, men kan lika gärna bli 2 till + att jag även ska hålla mina två engelska "tal". Det börjar kännas lite stressigt. Även kollat lite på fotboll, Sverige - Danmark. Knappt ens värt att titta på, okej alltid kul med fotboll men då ska det vara lite högre nivå på spelet... Surt med en förlust, känns ganska kört för Sverige nu.

Ska sova nu tror jag. Huvudet håller på att ta död på mig och jag mår bara illa. Inte bra med lite sömn en längre tid, lite vätska, mycket att tänka på och stress... Det är ingen bra kombination faktiskt. Pröva inte detta hemma ;)

God Natt!

Jag vet att du är och du blir vad du var

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar