tisdag 9 juni 2009

A happy day!

Sommar, sol och jag är lycklig :)

Fick ett MVG i samhällskunskap (överlycklig) och idag gör jag förhoppningsvis det sista skolarbetet. Klippte mig igår, blev nöjd faktiskt. Men det var inte gratis... Jättekul igår kväll med klassen, eller de som var där i alla fall. Köpte med mig en pizza från American take away och så hade jag med mig lite godis samt cola! De andra hade gjort 2 kladdkakor, en blev välgräddad och en riktigt kladdig... Men det var gott ändå, med grädde till :) Sovmorgon idag, hade klockan på 8 men vaknade dock runt sju-tiden av att telefonen ringde (gissa vem) ^^ Aja, gjorde inte så mycket. Somnade ändå om igen och vaknade glad! Ska snart ha mina två engelska muntliga framföranden och sen ska jag hem. Måste nog klippa gräs idag, men det gör ingenting bara solen fortsätter att skina.

Morfar ligger inne på sjukhus igen så de kommer antagligen inte upp till min födelsedag. Dom skulle komma på onsdagkväll men blir nog vi som får åka ner till dem senare istället... Men det gör ingenting, bara morfar blir bättre snart. Eller han kommer aldrig bli bra, han är ju typ halvdöd eftersom har har diabetes, något reumatiskt, dåligt hjärta + att han rökt sedan han var 18. Bara så sorgligt, han är ju inte gammal ens. Tror han är runt 65 vilket är ganska "ungt".

Borde träna en sista gång på mina engelska tal nu!
Det går nog bra...

They say we're too young

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar