tisdag 5 januari 2010

Ute skiner solen, inne är känslorna de motsatta

Okej, dålig uppdatering vet det. Men datan har levt sitt egna liv ett tag och har därför inta gått att starta... Men nu vill den vara med igen, dock inte på samma villkor som förut!

God jul och Gott nytt år + allt annat jag missat att skriva.
Men orkar inte ta det nu...

Nyss pratat med Tume, och brukar vanligtvis bli väldigt uppåt och sprallig efter det men inte idag, inte den här gången. Det börjar spåra ur, det börjar bli "desperat". Kan inte få ordning på mina känslor och vet inte vad jag själv vill. Vet dock att om jag inte kan träffa honom sen när vi åker till Thailand så kommer jag aldrig få veta vad jag känner. Antagligen kommer allt trappas ner och svalna, trodde ärligt talat att vi skulle hålla kontakten i max 2-3 månader och se nu, nästan 1 år har gått! Det är något, det finns där men vet inte vad det är... Ska man våga eller låta bli? Frågorna blir bara fler med tiden men kommer antagligen aldrig hinna svara på dem innan det är försent...

Lätt förvirrad?
Jo tack!

They say she needs to slow down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar