fredag 8 januari 2010

Idag

Tänkte göra om designen på bloggen lite, men kommer nog ta sin tid. Är inte känd för att vara snabb utan mer en sån som skjuter upp allt till "sen" :)

Ensam hemma idag, såå skönt! Mamma och pappa jobbar och brorsan började plugget idag, åh vad jag har retat honom för det ^^Gjort egen lunch *stolt* wookade lite morot & äpple som jag åt med nudlar. Tränar tills jag blir fattig student :)

Har bestämt mig för att ge datorn en sista chans så installerar just nu iTunes. Hoppas bara datorn inte lägger av... :S

Men snart kommer Vicky hit så ska nog byta från pyamas till vanliga kläder :)

I see them coming from afar

1 kommentar:

  1. SV: Tack! Vad kul att höra att du gillar min blogg! Tyvärr uppdateras den ju inte så mkt just nu på grund av att jag är hemma i Sverige på besök. Vet inte om du har läst det? :)

    SvaraRadera