lördag 23 januari 2010

It will be a long day

Sitter här lite trött och lyssnar på en sjukt bra artist; Brad Paisley, han sjunger country och jag bara älskar hans musik!!! Den är perfekt att plugga till, och eftersom jag tvunget måste plugga en massa idag så blir det hanns musik som fyller mina öron :)

Igår kom Maria med hem till mig (typ första gången i Gagnef för hennes del) och jag vet inte om hon blev så rädd att hon aldrig mer vågar komma hit ^^ nej då, men pappa fick helt oväntat tag i hocheybiljetter till Leksand-Mora (slaget om Siljan!!!) och jag blev SÅÅÅ lycklig. Biljetterna hade ju typ vart slut i över 1 månad och så lyckas vi få tag i 4 biljetter :) Var så sjukt kul och härlig stämning med en fullsatt arena! Och kvällen blev ju inte sämre av att dom vann med 3-0... Sen hämtade vi Emma i Bethel för även hon skulle övernatta hos mig :) Vi hade så kul och låg och pratade halva natten. Tror vi gav oss vid 4 tiden på morgonen då Emma var helt död i och med att hennes huvud och omgivning inte har samma tid för tillfället. Vi pratade om allt möjligt dock var det jag som pratade de sista 2 timmarna, att jag ska ha så svårt att prata om personliga saker och öppna upp mig... Men är lite stolt att jag lyckades, hmm... Men Emma tycker nog mest att jag skulle ha hållit käften ^^ Emma är en lite känslig lyssnare som inte vill ha för mycket detaljer av saker. Hon nöjer sig med att veta saker lite så där :)

Satt och kollade runt lite på Aftonbladet för att uppdatera mig om vad som hänt i världen och hittade den HÄR artikeln och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Aja, ska nu duscha och tvätta håret innan det bär iväg till Nellie där vi ska ha te-kväll med lite kul folk. Kommer bli så mysigt :)

Since the first time we went out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar