tisdag 12 januari 2010

Att bo på landet rockar

Ååååh, ibland älskar jag verkligen att bo på landet. Igår kväll när jag stod i köket och skulle göra en kopp te så ser jag något stort röra sig utanför fönstret. När chocken lagt sig kollar jag närmare och ser att det är två rådjur som står där precis nedanför fönstret och äter fågelfrön som trillat ner från fågelbordet. Dom är verkligen så fina!

Kunde inte ta någon bild eftersom det var så mörkt, men här har ni i alla fall några söta rådjur :)









Sitter nu i skolan och arbetar på vår omskrivning av musikalen Rent till Scenisk gestaltning. Vi är tre stycken av sju (?) som tillhör gruppen... Men inga sura miner här inte :)

Gårdagen gick förvånansvärt bra, kom upp på morgonen och det var sjukt kul att träffa alla igen. Hade spellektion sen och även den gick bra trotts att jag inte haft flöjten framme på över tre veckor... Och kul att Susanne är tillbaka igen :)

Andra skoldagen idag och jag lyckades somna om... -.-'
Borde ju vara liiite piggare efter ett helt jullov, men neeej då!

Men snart är det lunch, är så hungrig. Min mage är inställd på frukost vid den här tiden... Inte lätt att gå tillbaka till vardagen och dess vanor, hmm!

You can never break me

1 kommentar:

  1. Hej Linda
    Det var kul att du tyckte min bild är bra, så pass bra att den var värd att stjäla. Jag vill uppmärksamma dig på att det inte är tillåtet att ta andras bilder utan upphovsmannens tillstånd, vilket då är jag i detta fall. Alla bilder är skyddade av upphovsrätten om inget annat anges, därför vill jag att du tar bort bilden snarast! Ett tips: Det är alltid bättre att fråga först, då hade det kanske varit ok att ha bilden i din blogg.
    MVH
    Bertil Andersson/Banfoto

    SvaraRadera