söndag 24 januari 2010

Tired...

Hade jättekul hos Nellie igår kväll :) Nästan alla var där och stämningen var på topp! Slutade med att jag och Sjönnebys spenderade natten där också. Hade det sjukt mysigt och Josef kom på typ kl 12 på natten att han ville baka... Så halv 1 satt vi och mumsade på 5 minuters kola som han och Nellie slängt ihop (så sjukt gott det var). Dock höll jag på att somna med tanke på den felaktiga sömnen natten innan. Tror vi gick och la oss vid halv 2 så det var inte så farligt men tysta var vi nog inte förrens vid kanske halv fyra, stackars Ella!!! Och sen så sov jag och Nellie skavfötters i hennes säng så kan ju inte säga att jag sov hela natten ^^ Lite svårt att inte få ha täcket för sig själv eller så pass mycket yta att man kan vända sig runt utan att sparka någon annan i nyllet ;) haha...

Men ikväll har jag lovat mig att det blir tidigt isäng eftersom mina ögon inte har vaknat helt på hela dagen... Men måste ju se Damernas Detektivbyrå på 1:an vid 9 innan. Tycker det är så sjukt bra och roligt, inte för att fallen alltid är så svåra utan mer för miljön och samhället runt om. Älskar lite speciella program :)

Nu ska brorsan överta datorn, vilket betyder mer matte för min del... Aja!

hoping this prayer will turn out right

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar