måndag 18 januari 2010

A wonderful day

Har vart en lycklig dag idag!
Vaknade imorse och var inte sjukligt trött (bara det kan förgylla en hel dag!!!) hann dock inte äta frukost eftersom det inte riktigt fanns tid till det efter att jag valt kläder och sminkat mig lite ^^ ibland FÅR man vara seg på morgonen! Hade lunchträff med alla som ska till Namibia och handledningen till Dramat var bra. Kunde åka från skolan vid ett och på bussen från Borlänge träffade jag på Josef :) alltid trevligt att ha någon att prata med när man segar sig hem på en buss...

Nyss fått veta att Emma och Nellie äntligen är hemma igen så ska bli sjukt kul att träffa dom i skolan imorgon!!! :)

Pratade då även lite med Tume idag, okej förstår fortfarande inte allt han säger men idag var samtalet ändå bra... haha ^^

Ne, ska ner och äta lite kvällsmat nu. Och jag som hade lovat mig att inte äta något efter klockan sex på kvällen, där sprack det!

And sleep out in the rain,

1 kommentar:

  1. Varför ska man inte äta efter kl sex på kvällen? Jag brukar typ käka min middag vid sju halv åtta och sen kvällsmacka kring tio elva. Det tycker jag är vettigt då kan man sova utan att vara hungrig! =)

    SvaraRadera