tisdag 30 mars 2010

Lite nostalgi så här en vanlig tisdag

Bläää!!! Vill inte vara ensam hemma :( Blir inge plugg gjort, kan ju inte koncentrera mig... Kommer få ta med alla läxor och ogjorda skolarbeten upp till fjällen över påsklovet. Men, men that's life! Kan då få lite hjälp av mamma i alla fall...

Ååh, fick bara lov att leta reda på den här konstnären på Lanta. Så sjukt duktig, älskade att gå runt i Nathas galleri och kolla :) Träffade han både förra året jag var där och det här året. Han kom faktiskt ihåg mig, till och med vad jag hette ^^ lite sjukt men kul!

Här är en bild som han målat (den blåa), inte en av dom som jag fastnade för men ändå... Brorsan hjälpte honom att måla på den :)













Tavlan ovanför (som man ser lite av) är däremot grymt snygg :)

En hemsk tanke slog mig igår... Tänk om det är så, vad gör jag då? Kan dock inte göra så mycket åt det då men får väl vänta och se helt enkelt... Har ingen annan att skylla än mig själv i så fall!

Men nu måste jag verkligen plugga eftersom jag glömde att ställa väckarklockan Ligger så sjukt mycket efter just nu... Vill inte plugga hela lovet, fast då är jag ju syselsatt och slipper behandla ovälkomna tankar, hmm...

Och så kommer ju Sjönnebys hit på te i eftermiddag och Josef skulle ta med chokladbollar :) muuums!!!

Baby please tell me that I'm dreaming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar