tisdag 23 mars 2010

Fn-rollspel och sömnbrist

Nu är fn-rollspelet i full gång och mitt huvud är i desperat behov av sömn... Men idag blir det tidigt hem i alla fall, skönt! Okej, gårdagen var jobbig men så grymt kul :) Saker hände hela tiden och det var riktigt kul på lobbingen. En sak som höjde humöret några snäpp var att jag äntligen fick prata med Tume, eller Tom som han har förenklat sitt smeknamn till :) Hann dock bara prata i drygt 15 min innan jag fick lov att gå in igen :( Men humöret låg på topp efter det i alla fall!

Idag är det lugnt fram tills klockan 12 då det drar igång på riktigt. Sitter och vilar upp mig här framför datan vid facebook, mycket avslappnande faktiskt ^^ haha

You spin my head right round, right round... typ

Cool like fire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar