tisdag 30 mars 2010

Helt okej ändå

Helt okej dag ändå, blev lite kaos där i mitten men det var bara kul. Helt plötsligt befinner sig 5 vänner i mitt kök med varsin dator och "pluggar". Vi hade jätte skoj ända tills jag släpade mig till orkestern... Trodde vi bara skulle bli typ Sjönnebys och jag, men sen kom Emma, Olle och Nellie också, mycket trevligt tycker jag :) Fick även världens vårkänslor idag, var ute typ 3 minuter sammanlagt men det räckte gott. Blev så glad!!! Solen sken och mina vänner stod brevid, kan det bli bättre? Ja, jo det kan det men det här var inte så dumt ^^

Men det som ändå gjorde min dag var att jag pratade med Tom, Tume eller vad jag nu ska kalla honom... Han berättade att dom hade full moon party på stranden, snacka om att längta tillbaka. Till värmen, sittandes på stranden med en kall öl i handen och brevid sitter den man gillar... Ååh, vill tillbaka, NU!!! Men, men, om 1 eller 1 ½ år så ska jag tillbaka, om nu inget ändras... Ska bara få ihop lite pengar först ^^

Såg precis att engelskan är inställd imorgon, vilket betyder: inga lektioner alls på hela dagen! Vilket innebär: en till dag ensam hemma... Men det ska jag nog klara av, lovade ju att ringa Tom imorgon igen så kan ju prata med honom någon timme eller så i alla fall om jag känner mig hopplöst ensam eller har för tråkigt :)

Men ska sova nu, känner att jag verkligen behöver det!

Let's make love tonight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar