söndag 21 mars 2010

Förvirrat men lyckligt

Okej, länge sedan sist, vet det men har verkligen inte haft ork eller tid att uppdatera här. Försöker att ha bloggen för att kunna lätta mitt inre när det blir förmycket så därför kan det dröja mellan gångerna jag skriver. Vill inte ha en blogg för någon annans skull... Men känner jag mig själv rätt så kommer det komma täta uppdateringar nu någon eller några månader framöver, med tanke på hur min hjärna är just nu!

Kom hem från Thailand i tisdags, är verkligen deppig. Hade kunnat gjort nästan vad som helst för att få stanna kvar där... Om jag bara kan ta studenten någon gång så sticker jag direkt efter!!! Funderar faktiskt seriöst på att dra direkt efter studenten, kanske arbetar sommaren men drar så snart jag kan :) Sitter och tittar på flygbiljetter just nu... Vill gärna åka mer nästa påsklov, okej är över 1 år dit men ändå... Om allt är lika som nu och om det känns lika bra som nu så kommer jag inte ens tveka utan dra ner dit själv under påsk nästa år, bara ekonomin som är ett litet problem ^^

Det var så härligt att komma bort från vardagen och den svenska kylan. Vi hade för det mesta mellan 35-40 grader när vi var på öarna och 25-30 i städerna :) Inte helt fel kan jag säga! Det bästa var nog ändå våra 5 dagar på Lanta... Men allt känns helmysko nu efteråt, men det var det värt :) mycket kärlek och skratt + lite tårar.

Orkar inte skriva mer nu eller förklara saker, tänkte lägga upp bilder men tar sådan tid. Hade däremot en del bilder på mobilen så kan lägga upp några av dom istället ^^







Men nu ska jag till Bethel och träffa lite folk :)

Maybe I didn't know how to show it
Maybe I didn't know what to say
This time I won't disguise
Then we can build our lives
And we can be as one

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar