söndag 25 april 2010

Surprise!

Helgen i sin helhet har vart toppen! Dock lite tråkiga inslag här och där men de kan man bortse från :)

Fredagen var lyckad, från att man skulle ha slutat halv 4 blev man fri redan halv 11! Inte mig emot kan jag ju säga då... Tillbringade 3 timmar efter lunch på en soffa och lekte social med random människor som gick förbi :) Sen blev det åka hem till Maria och käka tackos innan det bar av till Mathias där vi skulle ha överraskningsfest för Hanna som fyllde 18 för himla länge sedan... Vi hade hur kul som helst, vi snurra flaskan och lite annat kul! Mamma var så snäll och erbjöd sig att hämta mig och Emma i Falun mitt i natten, tror dock hon sa så för att hon ville ha hem mig efter kvällen... haha ^^ Men denna gång gick det bättre än förra, bad memories!!! Men hon drog en klockren kommentar; antingen har ni (alltså du) druckit eller så har någon av er en parfym som luktar systemet ^^ haha, typiskt mamma och så klart sa hon det när Emma hade somnat där i baksätet :) Kan säga att jag sov bra den natten i alla fall!

Lördagen tillbringades mestadels hemma med familj och mormor. Men jag och Nellie bestämde oss även för att ta årets första dopp i sjön här hemma :) och kan ju säga att jag trodde det skulle vara aningen varmare än vad det var!!! Doppade mig 2 gånger och den sista så simmade jag även lite, hela kroppen domnade typ bort... Men nu är det gjort och allt finns på kort :) Fick även för mig att jag skulle ut och springa vid 7 på kvällen innan middagen, och det kändes så grymt bra! Och kändes ännu bättre när man satte sig och åt hemgjord pizza efter träningspasset :)

Idag har varit blandad, orkar inte ta något av det... Men mår bättre nu än innan...

Ska sova nu, har körlektion och spellektion imorgon!

Back in God's hands

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar