torsdag 1 april 2010

Sen lov :)

Sitter i skolan och bara väntar på att seminariet ska börja så jag kan få lov sedan! Känns ändå okej att vara här med tanke på att jag inte haft någon lektion sen i måndags :) Finns tillfällen då jag verkligen älskar Falu Fri! Lyssnar på Akon och snörvlar i takt till musiken, vill bli frisk nu!!! Snart kommer nog Maria hit också så jag får lite sällskap :) Har ju inte träffat henne sen i måndags...



Lite lycklig idag, trots detta mörka, gråa väder. Pratade med Tom igår i nästan 30 minuter och det muntrade upp mig rejält. Dels att få prata med honom, höra hans röst och skratt igen, men dels för att han sa att det regnade även där. Så slipper sitta och längta till solen idag, visst det må vara varmt där men vädret är lika mycket skit där som här för tillfället :)

Men ska nog återgå till pluggandet ett tag nu...
Seminariet är kl 14, wish me luck :)

But the strength I have is washing away

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar