lördag 10 april 2010

Helvetesjävlaskithelvete

Okej, det var droppen! Orkar verkligen inge mer nu... Vet inte vad jag ska göra, vet varken ut eller in. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men slutar nog med att jag gråter mig till sömns nu i ca 2 månader... Visste ju om det här, men hade väl ändå omedvetet hoppats på att det inte skulle vara så. Att det var mer speciellt, fan vilken idiot man kan vara! Ja ha, och vad ska jag göra nu då? GRÅTA! Och sen kanske försöka ta tag i mitt liv igen, om jag nu orkar och vill. Kanske lättare att bara finna sig i det och spela med? Kanske blir bättre i slutet då? Åh, fan att allt jämt ska hända mig :'( Men visste ju om det här, att jag är så jävla idiotisk och utsätter mig för det här frivilligt!?! Åååh, jävla skit, jävla tårar, jävla pisshelvete!!!

Och imorgon fyller pappa år och släkten kommer hit. Måste måla på ett leende i några timmar för att sedan släppa allt och gråta tills ögonen skrumpnar ihop!

Because you had a bad day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar