söndag 18 oktober 2009

Helgen i korthet

Fredagen var super, äntligen fick man träffa folket man kommit så nära under de 2 veckorna i Lettland. De kom ett gäng på 14 pers till Bethel, vi blev ap-många! Nu väntar jag bara på en återträff med endast oss som var i Lettland, så man verkligen hinner prata med alla och köra fotleken tills man verkligen tröttnar ^^















Här är glada gänget :p
Eller i alla fall vi som var i Lettland...

Sen var lördagen inte helt tokig heller. Bröderna Sjönnebys fyllde 17 så tänkte titta förbi och säga grattis, ge dom en present samt lämna tillbaka deras spel som legat i våran hall i lite drygt en vecka. Tänkte det skulle bli ett kort besök eftersom jag antog att de skulle ha främmande Men jag hann knappt lämna presenten och säga grattis samt ge dom varsin bamsekram innan Erik kom och frågade om jag ville stanna och äta. Och vad ska man då svara? JA så klart!!! Hinna träffa födelsedagsbarnen ett bra tag till samt slippa åka hem och plugga, det blev ett klart JA! Deras faster och kusin trillade också in men det störde ingen att jag var där :) Så jag hade jätte trevligt och hoppas de andra också hade det. Vi åt potatis och morötter i ugn och de andra åt rostbiff eller något till ;) Sen blev det äppelkaka till efterrätt! Muuuums... Många glada skratt och mycket prat blev det under de 4 timmar jag blev kvar ^^ De försökte till och med få med mig på buggkurs tillsammans med deras kusin... Hmm...

Men nu ska jag i alla fall vara duktig och plugga lite :)
Vill ju inte ha med något till Grekland!

Just empty streets and me walking home, to clear my head

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar