onsdag 14 oktober 2009

Breakfast at school a normal Wednesday

Sitter nu nyvaken i skolan och passar på att få i mig lite frukost innan vi ska ha muntlig redovisning på grupparbetet :S Frukosten består av egenpressad apelsinjuice samt en massa frukt :) Sjukt gott men frågan är ju hur länge man står sig på det ^^

Är så sjukt trött och orkar inte dansa ikväll...
Men måste, vill, ska!

Ska först klara mig genom skoldagen och sedan blir det stan ett tag. Ska kolla om Myrornas här i Falun fått in något nytt och roligt, sen ska jag nog ta en sväng in på Very Moda också :)

Var på Vårdcentralen igår, men sänkan var normal så det är bara att vänta ut hostan och halsontet jag dragits med i snart 2 månader, suck...

Ska nog passa på att öva in mitt prat lite innan alla hinner komma till skolan :)

And every time I see your face

1 kommentar:

  1. Svar angoende kommentar om kristdemokraterna: I artikeln så förespråkar dom att sverige ska tillverka mer vapen till försäljning. Dom menar att det ska ge mer jobb och större inkomst för sverige. Vilket säkert stämmer, men då är frågan om det är värt det. Är det värt att producera vapen som används för att döda med för att få in någon miljon mer till vårt land? Jag tycker att vi ska skrota hela vapen industrin och av rusta hela vårt land och aveckla millitären. För våld kommer alltid föda våld, jag tror inte att det finns något sådant som fredsbevarande styrkor.

    Ha det fint! =)

    SvaraRadera