fredag 9 oktober 2009

Grekland

Hej alla trevliga människor :)
Idag är jag lycklig, det är fredag vilket betyder att det är helg! Har ioförsig "lite" skolarbete att pyssla med samt en genomstädning av HELA rummet (vilket antagligen inte är gjort på ett halvår) men först ska jag till Bethel ikväll. Sedan kommer förhoppningsvis lite folk hit på söndag på te och mys! Ett tag sedan vi träffades alla och pratade och flummade.

Åh nu är det bokat och klart - det blir 1 vecka i Grekland på höstlovet :) är överlycklig!!! Har alltid sagt till mamma och pappa att jag vill följa med dit någon gång och nu ska vi äntligen åka. Bara det att pappa jobbar så han kan inte följa med men istället tar vi med mormor :)
En hel vecka med sol (förhoppningsvis) och en massa shopping!!!











På denna underbara ö ska vi vara i 1 vecka :)
















Hittade ingen bra bild på staden vi ska bo i men den här får duga. Byn/staden heter i alla fall Agia Marina och verkar hur mysig som helst :)

Men nu ska jag plugga lite innan jag ska till Bethel. Vägrar ta med något som har med skolan att göra när vi åker på lovet!

Ha det bäst!

Were just one big family

1 kommentar:

  1. Så du är inte hemma på höstfesten? Jag har ju inte sett dig sen nån gång innan jag flytta =S men du får ha det grymt i grekland iallafall!

    SvaraRadera