torsdag 12 februari 2009

Ohh happy day... Not!

Eller den blev ganska bra tillslut :)
Åkte in till spanskan men såklart gjorde vi nada. Vi bara fixa till nya grupper och jag hamna i "repetitionsgruppen", vart tog min spanska vägen? Detta gjorde vi lagom länge för att jag och Emma skulle missa bussen så vi fick snällt vänta på nästa buss... suuurt!

Men kom hem tillslut, drack te och gick sedan till Olle med hans franska Harry Potter bok som han lyckades glömma på bussen. Jag bara älskar att vara ute och gå på kvällen när det är mörkt och stjärnklart. Man tänker grymt bra, och mycket då...
Kvällens låt: Kjell HöGlund - Genesarets sjö
Älska den låten <3

drömmen ska brinna om ett annat liv

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är lite dåliga på att uppdatera bloggen... Skulle vara kul att läsa nåt nytt inlägg^^

    Ha det bra!

    /Rasmus

    SvaraRadera