fredag 6 februari 2009

Tidsfördriv

Kom nyss hem från Bengtssons, har planerat kvällens hockey tillsammans med David. Hoppas det kommer många för blir mycket roligare då :) När vi planerat klart syselsatte jag mig med att kolla på när David städade. Så skönt att se någon annan städa och slippa själv ^^ Fy vilket städsystem han hade, var sak på sin plats och böckerna i färgskala och storleksordning osv...
Kommer nog aldrig bli klok på den familjen...

Sen kom jag och Mattias på att vi kunde sno Davids mobil, han har något privat på den (fick inte läsa han sms). Tillslut så behövde vi puk-koden eftersom vi inte kom på hans pin-kod, och då gav vi upp. Det hela slutade med ett kittelkrig i Davids obäddade säng, och fy vad kul det var. Han är verkligen hyper kittlig, och så skriker han som en tjej ;) (men Martin skriker nog värre).

Ska bli mys att spela hockey vid Kyrk och sedan åka till Bethel och fika och ha kul :)
Synd bara att Nelly just idag fråga om jag skulle med till Leksand på fest, aja det får bli en annan gång. Har verkligen inte vart ute på fest på jätte länge, hoppas det snart blir fler så jag kan gå med och kanske träffa lite kul folk :D

Men måste plugga vidare nu, annars åker jag ingenstans ikväll...
Och snart så kommer Emma hit också :)

Ven que te quiero cantar de corazón así

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar