onsdag 11 februari 2009

Spanska.

Skola, skola, skola... orka! Fick lov att ta 7 bussen idag så gick upp halv sju. Är så trött nu och så ska man vara i Falun till halv 9 ikväll :/

Borde nu göra spanska, kommer lite spanskt folk hit om typ 1 timme som vi ska intervjua. Har inga frågor ännu och kommer inte fatta vad dom säger så någon skriftlig intervju kommer Jennie knappast få av mig... Sjukt läskigt att sitta och prata med en spansk person på min knaggliga spanska. De kommer ju asgarva ;)

Blir dans med Emma ikväll halv 8 till halv 9. Så kul att dansa, men kommer hem sent, typ vid 10 tiden. Men idag ska jag av vid Djurmo i alla fall för vill inte vara ensam hemma. Så sover hos farmor :) Skönt med någon som pysslar om en och hon har lovat att massera mig imorgon eftersom jag inte börjar förrens kl 2.

Men måste verkligen plugga spanska nu...

Thanks for the memories.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar