onsdag 25 mars 2009

Gör ett nytt försök...

Okej, ska försöka skärpa mig och skriva några rader :)
Känner att jag inte har något att skriva, eller det finns hur mycket som helst egentligen. Det känns som om hela jag snart svämmar över av alla tankar, kännslor och annat som ligger och gnager...
Vet inte vad jag ska göra!!!

Tänkte att jag kanske skulle berätta om mina 3 underbara veckor i Thailand,
men så kom jag på att jag inte har några bilder här på datan i skolan så det får vänta.

Denna låt är så sjuuukt bra, älska <3
http://www.youtube.com/watch?v=99P7TTvpO1g

Dans ikväll, kul men kommer hem så sent...
Har börjat vakna innan väckarklockan, pigg och glad, men när det börjar närma sig 8 på kvällen är jag svintrött. Ändå sover jag minst 7-8 timmar varje natt nu (mer än jag någonsin sov innan jag drog till Thailand)... Myyysko...

Ha det bäst :)

Believing we can make it better

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar