tisdag 24 november 2009

En tankeställare

Man undrar ofta på morgonen när väckarklockan ringer, om det är värt det? Är det värt att gå till skolan? Är det värt att gå upp så tidigt och lägga så mycket av sin tid på att gå i skolan? Kommer man få något tillbaka för alla dessa timmar eller? Kommer jag ha någon nytta av all skola? Tänk om man nöjer sig med ett enklare arbete eller reser och tar jobb där dit kommer... Då är all denna skoltid endast bortkastad? Jag börjar tröttna på skolan och vill egentligen bara iväg! Ut i världen någonstans, men kan inte annat än drömma den tanken för vet ärligt talat inte hur det skulle kännas att vara helt fri och bara få göra det man vill var man vill... Detta är en riktig tankeställare på morgonen...

Fortfarande inte frisk så det var en plåga att kliva upp halv 7 imorse, sov ca 4 timmar inatt... Men det var faktiskt värt det för hade jätte skoj på sceniska gestaltningen, är super nöjd med mitt kursval :)

Lämnade även in min mobil idag, ljudet har glappat från och till (mest från) i ett halvår snart så tog mig i kragen och fixade det idag *stolt*. Var även på vårdcentralen och tog ett halsprov som inte visade någonting... Så egentligen är jag helt frisk, bra sänka och inget fel på halsen, har bara ett litet virus... suck! Får ingen medicin utan ska helt enkelt bara vänta ut det...

Här är en gammal låt som funnits i mitt huvud mest hela dagen...
Älskar den!
Älskar gammal musik!!!


Blev mycket skit skrivet även idag, men är dock stolt över att jag kommer ihåg att skriva över huvud taget!

Sweet dreams are made of this

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar