onsdag 25 november 2009

Alla dessa tankar

En tämligen lugn dag med mycket vila, lite matte pluggande och te :) Radion har också stått på och älskar verkligen musik!!! Hade feber idag igen men har inte känt av det så farligt. Har även tagit mig tid till att lägga ner bilderna från Grekland på en CD, snacka om att man börjar längta tillbaka när man kollar på alla bilder...

Tankarna har även haft tid att snurra idag och dom varierar väldigt. Lite förvirrad för tillfället, men det ordnar sig i sinom tid...

Jag kan känna en lukt
Jag kan höra en röst
Men det finns inte där
De är bara minnen
De är från en lycklig tid
Men dom är sköra som papper
Jag vet vart jag vill
Jag vill tillbaka till lyckan
Men vingarna är av glas

Var även lite kreativ idag som du kan se ovan :)
Blir det av alla dessa tankar och annat som ständigt snurrar runt i huvudet på mig. Tror att skriva är ett bra sätta för mig att få ordning på allt, få ner mina tankar och begrunda dem ur ett annat perspektiv... Vill behålla kontrollen den här gången, det får inte spåra ur. Har vart med om det lite för många gånger nu :(

Blir Bonde söker fru ikväll samt Oskyldigt dömd (kanal 4),
lite surt att behöva välja bort Paradise hotel (kanal 6) dock,
but that's life ^^

Don't care about all the pain in front of me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar