måndag 31 augusti 2009

Så börjar en ny vecka...

Halvseg dag, endast 1 lektion (mentorsträff)... Kändes lite eller ganska så mycket onödigt att åka in till Falun för det. Men, men så är livet :p Kändes bra att kunna åka hem innan lunchen :)

Åkte till Djurås och satte mig på bibblan ett tag, skulle ha spellektion 14.30 så tyckte inte det var någon idé att åka hem emellan. Men det var kul att spela igen, inte spelat så mycket i sommar...

Är TRÖTT!!!
Sov typ 3 eller kanske 3 och en halv timme inatt :S
Jag släcker i tid, men kan inte somna. Börjar då tänka så tar hellre upp och läser i en bok. Då brukar jag lyckas fastna i boken. Tillslut släcker jag i alla fall och samma procedur upprepas igen. Enda tills jag blivit så slut att jag lyckas somna...

Men nu ska jag vara duktig och plugga lite,
innan jag går och lägger mig tidigt :)

Just promise baby, you'll love me forever more

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar