tisdag 25 augusti 2009

Helgen

Okej, fick lite tid över så nu ska jag skriva :)

Helgen var toppen, Bethel och ungdomssamling på fredagskvällen. Mysigt men lagom mycket folk, fika, fotlek och sen kväll. Kom hem 1 halv 2 och fick lämna cykeln vid Bethel. Går ju seriöst inte att cykla på grusvägen hem i mörkret och regnet... Sen på fredagen så blev det kräftskiva. Följde med Rasmus, Elisabet och Dano hem till Kristian, är fortfarande förvånad att jag fick följa med. Mamma sa att jag fick gå om jag kom hem nykter och hon har inte ens nämnt kvällen, eller frågat något efteråt... Men jag vet varför :( Kom hem vid 2 tiden på lördagen, men satte mig och åt lite då så kom inte i säng förrens halv 3. Pigg och glad man var på söndagen ^^ Brorsan väckte mig halv 10 eftersom jag skulle med och kolla på hans fotbollsmatch. Jag somnade så klart om och vaknade en timme senare, halv 11 och vi skulle åka kl 11... Fick slänga i mig lite frukost och tog en ipren, vaknade ju så klart men huvudvärk också :(

Men tillslut blev det måndag och tisdag och här sitter jag nu i skolan och väntar på att gå och käka lunch.

Orka skriva mer nu, är så hungrig ^^

Ha det bäst!!!

we'll have a good time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar