tisdag 25 augusti 2009

Mail och halvtaskig engelska

When you look into me eye pleass know...my heart is in your hand <3

Kan man bli annat än glad när man får ett sånt mail??? Okej, engelskan ska man inte diskutera och jag vet att jag inte borde hålla kontakten med honom. Men allt är så svårt...

Kom hem sent, slutade halv 3 och kom hem kl 5... Skulle ha kommit hem halv 5 egentligen men bussen körde in i en gren så en sidospegel gick sönder + glaset till bussdörren :S tog minst 20-30 min innan vi kom därifrån och allt det här var precis innan kulleråkern... Så typ nästan hemma men ändå inte ^^

Sen har jag vart duktig och jobbat lite matte uppe på mitt rum. Det gick som en dans *hrm* (not) men hade en kopp te bredvid, en massa nyplockade plommon, lite rökelse och värmeljus. Så det var mer positivt än negativt ^^

Ska nog ta och gå ner till familjen ett tag nu!

See you!

Don´t you know I want your love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar