tisdag 21 april 2009

Allt och inget

Okej, då är lovet slut och jag är tillbaka i skolan...
Men inga tårar fällda för det, för nästa vecka ska alla lärare bort och då kan jag vara hemma och sova igen :)

Lovet var grymt, en hel vecka i fjällen med familjen. Tandådalen är mysigt! Hade väl kanske inte det bästa vädret men ändå. Det var sol båda resdagarna och en dag då vi åkte slalom. Är lite förvånad, överlevde 2 eftermiddagar i backen :) *stolt* Åker liksom bara slalom typ 2-3 ggr varje år då vi är i fjällen...

På torsdagskvällen tog jag bussen ner till Transtrand där lite kul folk bodde. Snacka skillnad, kommer från några lugna, mysiga och relativt tysta dagar och trillar in i världens kaos. Folk sprang hit och dit, det var flum och ingen verkade normal ^^
Men det var kul att träffa alla igen :)

Dålig dag igår, hrmp!
Först tandläkaren 10 i åtta, fick ta cykeln och bika dit i kylan. Fick då reda på att jag har ett litet hål mellan två tänder (mitt första hål!!!), skit. Sedan cykla jag vidare till Farmor och fick lite massage och så bjöd hon på lunch, det var mys i alla fall. Men allt blev förstört av ett telefonsamtal mitt i allt :(
Sedan var det bara att cykla hem, spola då upp ett bad vilket var välbehövligt. Sen plocka fram cykeln igen och cykla till Djurås, spellektion och den gick bra i alla fall. Mötte sedan Emma för att gemensamt vandra hem till henne och plugga. Träffade även Jojjo utanför Kåken, så kul! Inte träffat henne sen typ skolavslutningen i somras.

När jag kom hem på kvällen räkna jag ut att jag cyklat ca 4 mil den dagen...
Hmm, motion?

Sen så har våran data hemma tröttnat lite, vilket inte är så kul!
Aja, får ta itu med det sedan...

Samhällskunskap nu, ses!
Live your dreams, life's waiting for you, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar