måndag 7 december 2009

Helgen i sin korthet

Så, äntligen tillbaka här nu... Inte haft ork att uppdatera så mycket. Först blir det en massa avsnitt av gamla julkalendrar. Titta och njuuut :)

Mysteriet på Greveholm











Sunes Jul












Så, om ni nu inte har hunnit somna tänkte jag bara berätta vad jag gjort (om nu någon orkar bry sig). I helgen hade jag fullt upp! Fredagen tillbringades först hos mig (Josef, Emma och Martin var här och pluggade), sedan drog jag till Sjönnebys för mys/spel/lek/prat kväll :) Mycket mysigt var det, vi var 6 stycken vilket var väldigt lagom. Det var så klart Martin och Josef men även, Olle, Frida, Nellie och jag! Kom hem i lagom tid eftersom hela lördagen skulle spenderas i Falun. La mig vid 12, somna typ 20 över 5, sov 2,5 timme för att helt död gå upp och sätta sig i bilen. Till Falun kom jag i alla fall eftersom det var dansuppvisning hela lördagen samt söndag kväll. Hade genrep typ halv 11 med jazzen, sen kunde man sitta och titta på alla andra vilket var sjukt kul! Hade streeten vid halv 2 och stora jazznumret vid 4. Däremellan vart det lite stan och mat. Vid 18 drog showen igång och allt gick bättre än väntat båda dagarna :)

Aja, orka babbla på mer nu...

Drive the other way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar